Over ons

Wij zijn Rens & Goossens. Hét RB, NOAB en SRFA gecertificeerde administratiekantoor uit Bergen op Zoom met een breed portfolio aan fiscale en financiële dienstverlening.

Sinds 2001 zijn wij een expert op het gebied van bedrijfsadministratie. Wij zijn een specialist in ‘het bedrijf’. Van begin tot eind kunnen wij je begeleiden bij jouw bedrijfsadministratie. Of het nu gaat om een grote of een startende onderneming.

Blijf op de hoogte van al het nieuws wat voor jouw als ondernemer belangrijk is. Schrijf je op de ondernemers nieuwsbrief en volg ons op social media.

Administratiekantoor Rens & Goossens Bergen op Zoom

Ons team van specialisten

Wij stellen ons graag aan je voor

Rens & Goossens Sjaak Rens

Sjaak Rens

Belastingadviseur MKB

sjaakrens@rens-goossens.nl

Rens & Goossens Tessa Schaap

Tessa Schaap

Senior Assistent MKB

tessaschaap@rens-goossens.nl

Rens & Goossens Patrick Goossens

Patrick Goossens

Belastingadviseur MKB

patrickgoossens@rens-goossens.nl

Rens & Goossens Carla Buijs

Carla Buijs

Register Salarisadministrateur

carlabuijs@rens-goossens.nl

Kom ons team versterken

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe collega’s om ons team en bedrijf daarmee verder te ontwikkelen. Wij geloven dat deze groei mogelijk is door kennis en in het bijzonder onze rugtassen met ervaringen te delen. Herken jij jezelf in ons profiel en hou jij van een uitdaging? Mail ons je motivatie en CV, wellicht nodigen we je uit om kennis te maken.

De historie van Rens & Goossens

Administratie- en belastingadvies sinds 2001

Historie

2019
februari 21

Rens & Goossens

Rens & Goossens
Dit jaar begint met een kickstart door de aanname van de nieuwe handelsnaam Rens & Goossens, voor het gehele bedrijf.
2015
februari 21

Nieuw kantoor Boerenverdriet 20

Rens & Goossens aan de Boerenverdriet 20 in Bergen op Zoom
Vanwege de groei van ons bedrijf wordt medio 2015 besloten te verhuizen naar ons huidig kantoor aan de Boerenverdriet 20 te Bergen Zoom.
2014
februari 21

Rens & Partners

Rens & Partners
Voor de belastingadvies-tak van Rens administratie wordt de naam Rens & Partners aangenomen. Hiermee wordt de groei van het bedrijf onderstreept, met het oog op een succesvolle toekomst.
2012
februari 21

Partnerschap

Patrick Goossens wordt vennoot – na een dienstbetrekking van 4,5 jaar – bij Rens administratie. Waar Patrick al een aantal jaar een vertrouwd gezicht was in het team, slaan hij en Sjaak nu de handen ineen als compagnons.
2006
januari 21

Zuidsingel 43

Zuidsingel 43
Rens administratie gaat kantoor houden aan de Zuidsingel, nabij het bruisende centrum van Bergen op Zoom. Vele jaren heeft deze locatie nieuwe en vaste klanten mogen ontvangen voor advies en consult op het gebied van bedrijfsadministratie en belastingadvies.
2001
februari 21

Oprichting Rens administratie

Sjaak Rens start vanuit huis met het bedrijf Rens administratie, in de vorm van een eenmansbedrijf, met als corebusiness bedrijfsadministratie en fiscale dienstverlening.