De historie van Rens & Goossens

Administratie- en Belastingadvies sinds 2001

Historie

2001
februari 21

Oprichting Rens administratie

Sjaak Rens start vanuit huis met het bedrijf Rens administratie, in de vorm van een eenmansbedrijf, met als corebusiness bedrijfsadministratie en fiscale dienstverlening.
2006
januari 21

Zuidsingel 43

Zuidsingel 43
Rens administratie gaat kantoor houden aan de Zuidsingel, nabij het bruisende centrum van Bergen op Zoom. Vele jaren heeft deze locatie nieuwe en vaste klanten mogen ontvangen voor advies en consult op het gebied van bedrijfsadministratie en belastingadvies.
2012
februari 21

Partnerschap

Patrick Goossens wordt vennoot – na een dienstbetrekking van 4,5 jaar – bij Rens administratie. Waar Patrick al een aantal jaar een vertrouwd gezicht was in het team, slaan hij en Sjaak nu de handen ineen als compagnons.
2014
februari 21

Rens & Partners

Rens & Partners
Voor de belastingadvies-tak van Rens administratie wordt de naam Rens & Partners aangenomen. Hiermee wordt de groei van het bedrijf onderstreept, met het oog op een succesvolle toekomst.
2015
februari 21

Nieuw kantoor Boerenverdriet 20

Rens & Goossens aan de Boerenverdriet 20 in Bergen op Zoom
Vanwege de groei van ons bedrijf wordt medio 2015 besloten te verhuizen naar ons huidig kantoor aan de Boerenverdriet 20 te Bergen Zoom.
2019
februari 21

Rens & Goossens

Rens & Goossens
Dit jaar begint met een kickstart door de aanname van de nieuwe handelsnaam Rens & Goossens, voor het gehele bedrijf.